Vissen in Bakarac - Reisverslag uit Kastav, Kroatië van Peter en Kim - WaarBenJij.nu Vissen in Bakarac - Reisverslag uit Kastav, Kroatië van Peter en Kim - WaarBenJij.nu

Vissen in Bakarac

Door: Kim

Blijf op de hoogte en volg Peter en Kim

16 Augustus 2014 | Kroatië, Kastav

Vanochtend vroeg opgestaan om weer naar het eiland Krk te gaan en een bootje te huren.
Maar dat waren meer mensen van plan want we stonden kilometers voor de tolbrug in de file.

Dus rechtsomkeer en de plannen veranderen.

We kwamen langs Bakarac waar we leuk konden vissen.
Het was wat winderig en weinig zon, maar het visplekje was goed.
Dus vrolijk het hengeltje uitgegooid.

Geen vis te zien, totdat ik broodstujkjes in het water gooide. Daar kwamen ze, vele kleine donkere visjes.

Snel weer het hengeltje uit gegooid en ik ving er al snel twee, terwijl Peter nog niks had gevangen.
Maar Peter zag natuurlijk hoe goed ik bezig was, dus hij ving na mij er ook nog twee.

Toen begon het helaas wat te spetteren, dus opgeruimd en de auto weer in.

Boodschapje gedaan en weer naar her appartement. Daar kwam Durda al weer met drie gebakken visjes voor mij. Ze wist dat Peter niet van vis hield, dus hij kreeg twee grote tomaten!

De volgende keer zou ze vlees maken voor Peter. Ze wilde ook nog een keer s avonds voor ons koken en bijkletsen. Tussendoor heeft ze niet zoveel tijd om lang te praten, maar dat kon wel onder een diner. Erg lief.

Net zelf lekkere croissantjes gemaakt voor de lunch.

Nu spetters het nog steeds dus blijven we gezellig in het appartement. Morgen beloofd het weer weer een aantal dagen beter te worden.

Tot snel!