Krk en het ezeltje. - Reisverslag uit Kastav, Kroatië van Peter en Kim - WaarBenJij.nu Krk en het ezeltje. - Reisverslag uit Kastav, Kroatië van Peter en Kim - WaarBenJij.nu

Krk en het ezeltje.

Blijf op de hoogte en volg Peter en Kim

12 Augustus 2014 | Kroatië, Kastav

Vandaag een beetje optijd opgestaan om naar het schiereiland Krk te gaan. Via een tolbrug kom je daar.

Eerst over het eiland gereden om het plaatsje Krk te bezoeken. Vele smalle straatjes en een boulevard. Maar veel te warm ( 31C) om daar rond te struinen. Dus koud drinken besteld op een terras en snel weer de airco opzoeken in de auto.

Op het eiland een plekje gezocht om te snorkelen en verkoeling te zoeken. Dan kun je de hitte wat beter aan als je in de zee dobbert. De zee is 25C dus heerlijk.

Op de terug weg liep er opeens een ezeltje voor onze auto, die een stuk voor ons uit rende! Erg grappig om te zien, maar het leverde gevaarlijke situaties op.

Snel nog een boodschap en lekkere feta en een gebraad kippetje meegenomen. Dus nu weer lekker op ons balkon met een kippetje in de oven.

Tot snel!

• 13 Augustus 2014 - 12:02

Ma:

Hoera Hoera
    Er is er een jarig en dat ben jij Kim heel veel plezier vandaag
    Liefs van mij
    Ma

• 13 Augustus 2014 - 16:49

Kim:

Dank u wel!!

Net ons lekkere Kroatische gebakje op!

Liefs! X

Kim