Oostenrijk - Reisverslag uit Flachau, Oostenrijk van Peter en Kim - WaarBenJij.nu Oostenrijk - Reisverslag uit Flachau, Oostenrijk van Peter en Kim - WaarBenJij.nu

Oostenrijk

Door: Kim

Blijf op de hoogte en volg Peter en Kim

07 Augustus 2014 | Oostenrijk, Flachau

Nadat het wekkertje vroeg ging ( 5 uur), de auto ingepakt en snel de auto in.
De reis naar Flachau, Oostenrijk ging prima. Alleen werden we knetter gek van alle werkzaamheden in Duitsland, waar je maar 80 km of 60 km per uur mocht rijden.

Maar na een lange reis kwamen we om 16.15u aan bij ons hotelletje in Flachau. Een klein ski dorpje tussen de bergen.
We hebben een prima kamertje met balkon.

Net lekker schnitzel gegeten verder op in de straat. Erg lekker!

Morgen beginnen we de dag weer fris en fruitig met een knus ontbijtje hier en een ritje in de stoeltjes lift hier achter ons. Want van fris en fruitig kun je nu niet meer spreken na zo'n lange dag.

Tot snel!

Liefs Peter en Kim

• 08 Augustus 2014 - 13:05

Ma:

Hallo Peter en Kim,
    Wat leuk om jullie te kunnen volgen tijdens jullie vakantie!
    Blijven jullie nog een nachtje in Oostenrijk?
    Veel plezier!
    Groetjes van ma xxx

• 08 Augustus 2014 - 13:19

Peter En Kim:

Vandaag nog Oostenrijk ontdekken en morgen richting Kastav, Kroatie. ( nog 3,5uur rijden)

Maar nog eerst schnitzel eten en een schnapsje drinken! :)